Klar for å nå nye høyder innen din virksomhet?

Vi tilstreber oss hele tiden å tilegne oss ny kunnskap. Dette gjør at våre konsulenter til enhver tid er oppdatert.

Markedsføring utvikler seg, og vi blir stadig introdusert for nye typer markedsføringsstrategier. Når forbrukerne og deres kjøpsatferd endrer seg, må vi også endre hva vi gjør for å nå dem.

Som en liten bedrift er det ekstremt viktig å forstå hvordan markedsføringslandskapet endrer seg for å identifisere hvilke strategier som kan fungere for deg og din virksomhet.

De nye og fremvoksende markedstrendene fokuserer på distribusjonsformer, økte teknologikanaler, innholdsskaping og endringer i hvordan forbrukeren handler. Noe som alltid vil være viktig er behovet for å skape en relasjon med kunden, skape tillit som gjør at kundene kommer tilbake. 

Statistikk er et svært godt hjelpemiddel for å peke ut en retning for hvor og hvordan dine kunder beveger seg. Dette kan hjelpe deg med å se kundenes trend og bidra til at dere kan legge en strategi. Men hva er egentlig statistikk og hvor finner du denne. Her handler det om å se på egne systemer, hva slags data finnes i bedriften.

  • Hva handler kundene?
  • Når handler kundene?
  • Hvordan kontakter kundene dere?

Dette er bare noen spørsmål dere kan se på, her kan det være viktig å se med nye øyne. Få noen andre i bedriften eller utenfra til å danne et nytt bilde av en "vanlig" kunde.

Tilpasning er nøkkelen

Det å vise generisk innhold til en potensielle kunde fungerer ikke like godt som det gjorde tidligere. Vi kan tydelig se hvordan bla Google har utviklet seg i retningen av personlige annonser som baserer seg på dine interesser og historikk. 

Det å tilpasse seg og vise innhold som er unikt for ditt publikum kan være avgjørende og i tillegg skape tillit. Kundene eller forbrukeren må få en følelse av at du snakker direkte til dem, dette gjør at du får en mye større nærhet til kunden noe som i mye større grad kan føre til ønsket konvertering. Du kan også bruke disse dataene i markedsføring ved å anbefale produkter og / eller tjenester basert på deres oppførsel på nettstedet ditt.

Markedsføring med mening

Det er veldig viktig at du forteller hensikten bak ditt merke eller produkt. Ved å gjøre dette vil det skapes en historie som forbrukeren kan og vil identifisere seg med. Meningsfylt markedsføring, det som forteller hvorfor du gjør akkurat det du gjør er en god metode for å skille deg fra konkurrentene. 

 


Bli kontaktet av en konsulent

Vennligst oppgi navn
Vennligst oppgi telefonnummer
Vennligst oppgi e-post E-post adressen er ikke gyldig

Klar for å nå nye høyder innen din virksomhet?

Motta et uforpliktende tilbud
Kontakt oss

Telefon: 41 266 232
Email: kontakt@onto.no

Åpningstider

Mandag - Fredag: 08:00 - 17:00
Lørdag: 10:00 - 14:00

Storvold Invest

Kopirett © 2017 Storvold Invest.
Alle rettigheter reservert.