Den Voksne Digitale Forbruker. Årets trendrapport retter søkelyset mot det digitale forbrukerskiftet. Rapporten gir deg fyldig og fersk innsikt om de viktigste drivkreftene i dagens digitale marked. 

Rapporten fokuserer på de voksne som fortsatt utgjør det største, raskest voksende og mest kjøpekraftige markedet.

Er de voksne 50 år+ digitale nok? 

Årets trendrapport gir deg fyldig og fersk innsikt om de viktigste drivkreftene i dagens digitale marked. Rapporten fokuserer på de voksne som fortsatt utgjør det største, raskest voksende og mest kjøpekraftige markedet. 

Handelen på nett øker mer enn noen gang, og i 2017 handler vi på nett for mer enn 100 milliarder. 73 % av de over 50 år kjøper årlig produkter eller tjenester på nett. 

De Voksne er bevisste forbrukere, og når de søker på nett forventer de å raskt finne det de søker etter. Internett brukes aktivt som en informasjonskilde, og over 80 % av kjøp i fysiske butikker skjer koordinert med søk på nett. Når de voksne søker på nett forventer de å finne det de søker etter. 

Les mer og bestill rapporten her

Artikkel hentet fra: https://www.ipsos.com/nb-no/den-voksne-forbruker-2017